Košík

Košík je prázdný.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Obchodní podmínky

  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro internetový obchod Cattleya-Znamenáček Zdenek (dále prodávající), a vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
  2. Objednávat si můžete přímo on-line na našich webových stránkách nebo můžete objednávku zavolat na uvedená telefonní čísla, na kterých vám rádi zodpovíme i vaše dotazy.
  3. Veškeré ceny zboží jsou bez DPH.
  4. Veškeré objednávky podané prostřednictvím e-shopu jsou závazné.V případě, že objednané zboží není skladem bude nakupující informován.
  5. Záruční doba na zboží začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Kupující má právo vrátit zboží prodávajícímu ve lhůtě 14 dnů ode dne předání zboží. Zboží musí být prodávajícímu doručeno na náklady kupujícího ve stanovené lhůtě v neporušeném originálním obalu a nesmí jevit známky používání. Reklamace vyřizujeme v souladu s obchodním zákoníkem. Kupujícímu nepřísluší práva se zárukami, jestliže nebyly dodrženy obvyklé způsoby užití výrobku, nebo byly na výrobku provedeny úpravy či zásahy, nebo došlo k poškození výrobku hrubou nedbalostí, nebo nešetrným zacházením.
  6. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení.
  7. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, je třeba poškozený balík nafotit a poslat fotku na náš e-mail spolu se soupisem poškozeného zboží, a to do 24 hodin od převzetí objednávky.
  8. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím e-mailu sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat na vlastní náklady na adresu prodávajícího. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatnění reklamace a doklad o zaplacení.
  9. V případě uznání reklamace budou peníze za zboží vráceny kupujícímu převodem na jeho účet, hotově nebo poštovní poukázkou. Proto, prosíme, při reklamaci uvádějte své číslo účtu.
  10. Zboží, které posíláte k reklamaci nikdy nezasílejte na dobírku, nebude přebráno
  11. Velice si vážíme vaší důvěry a zavazujeme se, že budeme chránit vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data budou využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely přímé komunikace s vámi. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě.

Způsoby doručení

  1. DPD – přepravní firma - obchodní balík
  2. Česká pošta – obchodní balík
  3. Osobně

Způsoby úhrady

  1. DPD - dobírka (připočítává se 50,- k ceně + a doprava dle platného ceníku)
  2. Česká pošta – dobírka (připočítává se 30,- k ceně +a doprava dle platného ceníku)
  3. Platba v hotovosti v místě prodeje
  4. DPD-Česká pošta-faktura (pouze pro stávající zákazníky po předchozí domluvě)